ibland vill man så mycket, men man har inte tiden eller pengarna till det. mina vänner förstår det. dom älskar mig oavsett milen mellan oss och att vi inte ses så ofta som vi skulle vilja. DET är äkta vänskap. jag önskar jag hade pengar så jag kunde åka till er jämt. jämt jämt jämt.  jag önskar så jag fick träffa er när jag ville. jag ogillar verkligen avstånd. det får mig att sakna er så mycket mer


jag önskar att jag kunde ta ett riktigt hårt träningspass med min madde ♥ min skåning & solstråle. vi skulle peppa varann så mycket och skratta så våra magmuskler gjorde ont under tiden. saknar hennes leende och våra galna upptåg dvs ramla ner för trappor och äta wookade nudlar mitt i natten från seveneleven.. springa hem barfota i snön på nyårsnatten och dra av lösnaglarna på varann ;)


jag önskar jag kunde sitta och snacka skit med min alexandra ♥ skvaller och killsnack.. gosa med mina hundar och bara vara. sitta vid datorn och nörda som vi gjorde hemma i min lägenhet i bruzaholm i maj 2008 och lyssnade på "forever" med chris brown.


en liten del av mig, önskar att jag bodde närmre min maria i falkenberg så jag kunde få träffa henne mycket oftare ♥ vi har så roligt ihop jämt. jag skulle köpa en onepiece och så kunde vi nörda tillsammans vid datorerna i våra onepiece och dricka burn och skratta åt dom mest knäppa sakerna.


min fina sara ♥ i kristinehamn, som jag önskar jag ALLTID kunde gå över till, hon min lilla tvilling. jag önskar vi kunde gå ut och skaka rumpa och ligga & se på "mamma mia" i soffan med yoda & lady mellan oss. baka mitt i natten och prata snusk. hon är min spegelbild i själen, och jag önskar SÅ att jag kunde flyga till henne.


min vackra ängel malin ♥ som inte längre finns på denna grymma orättvisa jord. som finns uppe bland molnen nu, med sina vackra rosa vingar. jag vet att hon tittar ner på mig och fnittrar åt allt jag gör. jag vet att hon står bakom mig i allt, att hon är med mig i varje steg. jag hade gjort VADSOMHELST för att få hålla om henne en gång till. höra hennes skratt och fina leende. min vackra prinsessa. ingen kommer nånsin ta din plats. saknar våra galna fester då vi va så fulla att vi knappt kunde stå på benen, när vi låg i soffan och såg på sex and the city, gjorde cosmopolitan i min sketna mixer och satt på balkongen och tävlade om vem som kunde bli brunast snabbast. du vann ju såklart, gumman. saknar dig gumman! önskar jag kunde få se dig en gång till. bara en gång till!

visst är dom vackra, mina guldklimpar? :)


dessutom finns de så många andra av mina vänner jag vill träffa oftare. ni vet vilka ni är. inga nämnda, inga glömda. känns så tråk bara, för man har x antal gånger försökt få mina vänner hit, så man får träffa dom.. men saker kommer alltid i vägen. it sucks.

jag älskar er ♥

Kommentarer
Postat av: D i v a

& jag saknar dig så mycket. hahahaha, våra galna upptåg vi har haft för oss ! ;) älskar när du trillade ner för trappan, haaha. & jag skulle inte skratta men kunde inte låta bli, & du blev jättearg! hahahahah.. oh, saknar dig :( SÅ mycket <3

2011-03-13 @ 20:54:39
URL: http://madelenbjorkell.webblogg.se/
Postat av: Maria

Jag saknar dig så in i jävla helvete! :( Älskar dig gumman! <3

2011-03-13 @ 21:22:34
Postat av: Danielkl.com

Så otroligt sorgligt att du förlorat din vän Malin! ='(

Vila i frid!

2011-03-13 @ 23:43:21
URL: http://danielkl.com
Postat av: Josefine - fotoblogg

Livet är orättvist. Malin borde få leva just nu :/



- Tack så mycket! :D Dock är jag inte så nöjd med färgen^^

Gjorde du!?:o Hur var det? Jävla lyckost!

2011-03-14 @ 13:47:07
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag älskar dig min fina tvilling <3

2011-03-17 @ 22:31:03
URL: http://divinyls.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0