vaknade upp med översvullna ögonlock imorse efter allt gråt igår.. :| pratade med D om allt och han försökte göra mig glad igen. han är underbar. han lyssnade verkligen och försökte komma på lösningar.

har ingen lust what so ever att jobba kväll i ingatorp. förvånar mej inte alls om hon ska jobba ikväll också. i ingatorp är vi bara 2 på kvällen som jobbar.. så det gäller ju att funka med den andra.

funderar på allvar att söka jobb i vimmerby, hultfred & eksjö istället. komma ifrån ingatorp & mariannelunds hemtjänst. det är skit och jag vill inte hamna i den jävla skiten. man ska inte behöva må dåligt på jobbet. man ska inte gå därifrån med ångest. jag jobbar för jag måste leva, men jag lever fan inte för att jobba..

nu ska jag göra det som får mig att må bäst - då jag slutar tänka på all skit och bara kör. gymmet. solning på det och sen långpromenad med hundarna när jag kommer hem. det första jag måste göra är dock att skrapa rutorna. tydligen har de vart kallt inatt. buuuuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0