spontana grejer .. det finns inget bättre!

haft besök av D sen inatt. lånade hans lya när jag väntade på att få hämta hem några vänner igår kväll & jag visste att han skulle vara på fest & förmodligen inte komma hem förrän jag åkt .. men han skippade festen och sprang hem till mig istället. blev att han följde med hem till mig inatt, och jag kom precis hem från att ha skjutsat hem honom.

pratade fram till 7 imorse.. & tog igen all sömn vi missat på morgonen.. kom ur sängen runt 13 .. slö. var ute & tog en lång promenad i solskenet tillsammans & har legat i soffan med mitt huvud i hans knä & sett på film.. innan vi sa hejdå satt vi och pratade i bilen i säkert en timma innan vi kunde slita oss från varandra.
sen att han råkat ge mig ont i käken och rumpan.. ja det är en annan historia. & nej, det är inte alls det ni tror.

han får mig att le. han får mig att se hopp.. han får mig att bevisa att det faktiskt kanske finns en & en annan "normal" karl i denna jävla värld som är full av grisar ...




Kommentarer
Postat av: Kattis

Det är säkert inte som vi tror, haha, tss ;)

2011-03-07 @ 09:46:54
URL: http://kkattur.blogspot.com
Postat av: Anonym

snuskis ;) vem är han? nyyyfiken så jag spricker :D

2011-03-07 @ 14:02:24
Postat av: Sara

haha ont i rumpan :P härligt att du mår så bra med honom gumman <3

2011-03-07 @ 14:11:27
URL: http://divinyls.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0