heey på er kära ni.

vart lite off på sistone. det är inte alltid man är på blogghumör. mår fortfarande konstigt. imorse vaknade jag med en jävla halsont sen boxningen igår då fönstret var öppet under passet :\ dum dum idé .. så vaknade imorse av att jag höll på att hosta mig ur sängen.

trotsade det ändå & drog till gym. lovely, lovely, lovely. solade efter gympasset .. så nu har man bränt sig i hela fejan, så man ser ut som en tomat i ansiktet. skööj.
närmsta dagarna blir det mycket jobb. imorgon ska jag gå brevid i ingatorp 14-21.30. sen en 7-16tur här i mariannelund.. äntligen får jag träffa mina älskade arbetskamrater & tanter. saknat dom. har fått en 7-16tur i ingatorp på lördag. kommer inte ha så mycket energi till annat...

känner mig som en väldigt tråkig människa förtillfället. det enda jag har i huvudet är träna, sova, äta, jobba och skita. allt annat kommer i andrahand. jag vet att mina kära stöttar mig & accepterar att jag inte är någon rolig människa förtillfället. jag tänker framåt och ser min  målbild framför mig. är dock orolig att jag inte når mitt mål på den tiden jag vill. det går segt känns det som. jag tänker inte ge upp dock. aldrig! märkt att jag tänker annorlunda, beter mig annorlunda. jag har blivit så jävla målinriktad. jag tävlar mot mig själv ständigt. & jag ska motherfucking VINNA!

nähä, nu ska jag ta mig en kopp thé.. funderar på sängen sen. döötrött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0