årets melodifestival på tvn nu. har skitit i att se alla deltävlingar & väntat på slutfinalen. tycker det är många bra låtar detta år. typ  .. nästan alla. the moniker, eric saade, danny, sara varga, the playtones & swingfly är några av mina favoriter :) förstår inte varför alla är så tokiga i den där tattosnubben .. va han nu heter .. ja, jag minns inte ens vafan låten heter nu... nick borgen eller vafan han heter. usch. smaken är som baken dock & tur är la det.

ska snart äta en våffla eller två. har ju faktiskt min "ätardag" idag .. man måste njuta av livet. man lever bara en gång .. & ska nu njuta till the monikers "oh my god" .. den låten gör mig såå glad!

vem vill ni ska vinna ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0