har haft min värsta dejt.. EVER!
inte pga honom. han har varit underbar.

jag vet inte om det är magsjuka, eller bara hemsk jävla mensvärk, men igår åt jag ingenting på hela dagen. mådde skitilla & ville bara lägga mig å dö. ändå var jag dum & åkte till eksjö för att spendera tid med D. drog till apoteket innan & hann inte mer än in så fick jag vända & springa & spy på sjukhustoaletten. hatar offentliga toaletter. äckligt! spydde som en gris dessutom. hade bara druckit under dagen & all skit kom upp.. :( apotekdamen tog hand om mig & fråga om jag ville ha tuggummi osv...

drog hem till D, för jag mådde såå mycket bättre efter jag spytt. hade frossa till & från, så jag kände att det inte var 100 .. drack lite juice. fick springa & spy igen.. sen drog vi till willys. handlade för vi skulle käka tacos. han var jättegullig och gjorde all mat & ställde fram de fint på bordet men jag klarade inte ens av lukten.. så det blev ingen mat för mig. drack bara cola zero, för han sa att kolsyran kan va bra för magen.. & det blev bättre. tills inatt när jag fick springa till toan vid 4 & kräkas upp de också.. :( har haft en skitjobbig natt. & det har inte bara sprutat från käften, utan från andra hållet också! HELVETE!!

han har tagit hand om mig hela natten & försökt få mig att må bättre. man vill ju INTE visa den sjuka sidan för honom.. låta han höra mig kräkas & sånt skit. skabb! :( har precis sjukanmält mig till jobb imorgon.. kan inte jobba i detta tillstånd. ska jobba kväll på söndag också. får se hur jag mår imorgon.. om jag klarar av att jobba på söndan.. förlorar så mycket på att va sjuk. men är man sjuk så är man.
är fortfarande kvar hos D nu. han drog till jobbet vid 2 men lät mig stanna tills jag mådde bättre & kände att jag klarade att åka hem.. jag hade fan stannat en extranatt om jag bara haft med mig mer ombyte. ska diska upp lite & sen dra hemåt, ta en dusch & bädda ner mig i sängen & se massa film.. vill att mamma ska va hos mig när jag mår såhär.. :(

mina känslor har växt för D detta dygn. han har vart så gullig mot mig & visat va jag betyder. tack raring.


Kommentarer
Postat av: Kattis

Trevligt att du visar en bild också för att backa upp det redan detaljerade inlägget ;) hahah

Näää krya på dig tjejen. Inte alls kul.

2011-01-28 @ 17:21:31
URL: http://kkattur.blogspot.com
Postat av: josse

aaaaw snuttan då :( Puss

2011-01-28 @ 17:30:33
URL: http://metrobloggen.se/josephineriksson
Postat av: Maria

Naaw han verkar ju urgullig!

2011-01-28 @ 23:15:00
Postat av: Anonym

usch då. låter inget vidare. men du tänk på att man ska vara hemm 2 dagar symtomfri för man smittar så länge. de är lätt att de blir en ond cirkel annars. krya på dej!!

2011-01-29 @ 09:56:28
Postat av: alexandra

Jaa det är viktigt att vara hemma 48 timmar efter senaste spyan/diarren :/ Särskilt om man jobbar inom vården. Se till o vara sjuk så länge som behövs gumman. Kroppen orkar mindre än vad man tror!



Just det bloggen. Jag hinner inte med den :( Massa i skolan och jag kommer inte ha tillgång till att ens träna. Ska flytta till skövde på söndag och pendla hem till Eric på helgerna. Men jag läser din blogg hela tiden och kommer kommentera här :)



<3<3

2011-01-29 @ 10:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0