vilken jävla röv-värk jag har haft idag. oh my .. inte kunnat sitta på vissa ställen. mina skinkor mår inte bra. haha! & inte armarna heller .. dom värker verkligen av träningsvärk. äääälskar det, men jag hade ju sluppit röv-värken .. haha. har ont i min skadade svanskota också. det känns ju mindre bra. skakade den när jag var yngre & var nära att bli förlamad :| sen dess har jag haft problem att sitta på ett sätt länge, och har svårt med längre resor osv. men ipren hjälper mot det mesta, som den där blåvita gubbfan sjunger, så vi hoppas den lindrar värken.

ikväll tvättar jag. ÖÖÖÖÖÖÖÖH. på en fredagskväll. vuxenpoäng eller .. pensionärspoäng? suck. däckade i soffan när jag kom hem från jobbet. tvätt-tiden är fram till 22 men hoppas jag är klar innan så jag kan lägga mig tidigt ikväll. totalt död. måste ladda inför helgen då jag ska jobba delad tur både lördag & söndag. WÄÄH! blir dock värre nästa helg när man ska jobba kväll med PADDJÄVELN!

igår ja. gud vilken underbar kväll vi hade. & jag skrattade hela tiden. magmusklerna värker dom också. nettan har ju nycklar till valbacken så hon tände upp backen, så vi hade hela den för oss själva igår. UNDERBART! hennes man kom dit med snöskotern också, å skjutsade upp oss några gånger så vi åkte ända uppifrån. skitskoj, då det gick fort som in i helvete! fyfan att gå i den backen upp .. inte undra på att mina skinkor pulserar. haha! upp .. å fort ner.. å sen upp igen .. hua! jag tänkte dock på all träning min röv och mina lår fick, så jag sprang då & då t.o.m :)

åkte mest tefatet, men i helvete va det gick! kan ju inte bromsa heller, för då åker all jävla snö upp i ansiktet. jag såg ut som en levande snögubbe. gick så fort att jag åkte rakt in i skogen vid ett tillfälle. alla undra vart jag tog vägen, å då dök jag upp med huvudet från en stor snöhög jag hamnade i .. susan & tina flög nån meter över guppet som var i backen, och jag & nettan fastnade i varandras pulkor.. haha. men gud så kul vi hade! hade min halva ätardag igår också, så vi åt muffins, kladdkaka, smörgåsar & varm oboy & sen alices oliboljar (jag trodde det var OLJEbollar men det var .. eeh.. fel .. ) mums! alla hade tagit med sig något. sen ut i backen igen och bara springa ännu mer upp för å bränna all skit man fått i sig. haha!

vi var dyngsura allihopa när kvällen avslutades runt 20.30 igår.. kom överens om att göra om det snart igen med en middag hos jeanette efteråt. sounds good to me!

upp för backen. DÖÖÖ!

nettan, jag, tina, alice & susan. mina tjejer ♥

jag och nettan.

fucking död!

tina, jag, nettan & susan! :)

sen åkte jag bakåt på snowracern.. haha!

men jag är ok! det är lugnt! ingen fara med mig!

susan kyler av sig i snön.. haha!

peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0