haft en väldigt fin helg!
var på jobbet största delen av min födelsedag, men det gick bra ändå :) jobbade med "muntergökarna" igår, och dom är ju inte direkt roliga, men man får göra det bästa av situationen. jag var iallafall på strålande humör. gjorde lite ärenden efter 12 när jag slutat - raka vägen hem & baka fucking tårtjävel.. det blev en till jobbet & en till mami & papi. banankaka med marabouchoklad i. det var en succé både på jobb & här hemma :)
min tina kom vid 2tiden med en vacker vit ros, & sen kom nettan med en bukett tulpaner. lovely! tulpaner ger mig vårtecken! sen kom mamma och pappa. så jag, mamma och pappa + tina åt kalopps ihop. tyvärr var det så gott, så jag åt för mycket vilket resulterade i en värkande stenhård mage. kunde knappt andas :( fick lägga mig på soffan & tänka på andningen.. började undra om jag skulle orka jobba kväll också. det var hemskt ..  det gav mig även en varning att jag måste ta det lugnare nästa "laddningsdag" med maten. det var ju så himla gott dock :(

jag fick en ganska dyr GPS av mina föräldrar. blev jätteglad, för jag har lånat min pappas oftast, och jag skulle behöva en själv & har funderat på att köpa en. passar mig perfekt, som inte kan hitta nånstans.. haha. kan va bra när man ska på längre resor .. :) så jag är supernöjd! det gick bra på jobbet, även om min mage var öm som fan. när jag kom hem avslutade vi min födelsedag med att se "sex and the city 2", jag och mamma.

idag har jag tagit en lång sovmorgon .. sen åt vi en god frukost ihop & bara tagit det lugnt. vi var och handlade lite, och sen drog vi på loppis. hittade en kalender från mitt födelseår, med lite anteckningar i .. det var rätt intressant :) stod i anteckningar att det hade snöat 20 cm under en natt i januari osv :) kan va skoj att ha iallafall.
mamma och pappa åkte för inte så länge sen, med mina bebisar också :( SÅ TOMT!

om 2 veckor blir det att fira min 25årsdag på RIKTIGT! då blir det linköping med mina tjejer! hotell, utgång och lite shopping! längtar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0