jag har haft en STÖRD DAG. eller ja, det är nog mer JAG som är fucking störd!
dagen börja med att vid fikat så hade magdalena bakat kakor & äppeltårta osv osv. ojoj. jag sa nej & jag tror att vad jag än äter just nu, så blir min mage KAOS! satt där snällt & drack min shake istället. jag mådde super när jag sen gick därifrån. har sprungit som en jude resten av dagen. kändes som alla gamlingar kom överens om att larma samtidit - vid middagen - då vi har som mest att göra under hela dagen. motion fick vi iallafall!

nu ska jag berätta det mest störda denna dag. jag åkte & köpte mig ett sibyllameal efter jobbet (TYST JAG ÄR INTE KLAR MED MIN STORY ÄN!!!) .. jag var så ÄCKLIGT SUGEN på en fucking hamburgare. vid den tiden så var min hjärna inte kopplad med resten av kroppen!
jag åkte hem med min jävla sibyllapåsejävel. satte den på bordet, la fram hamburgefan på en tallrik. jag satt & glodde på den i typ 5 minuter. luktade på den .. & blängde på den. helt plötsligt så börjar jag banka på den. slå ner den mer & mer i bordet. salladen flyger. allt flyger. när jag var färdig med den så var den platt som en pannkaka.
la tillbaka det platta aset i påsen, hällde massa diskmedel över den & sen slängde jag skiten i sop-påsen. jag vet, jag är inte riktigt klok, men det är väl ingen som förväntade sig det över mig. hahaha!

that's right bitch. jag håller mig fan till lördag, även om vågen visade endast - 1 på vågen imorse när jag vägde mig. blir lite förbannad t.o.m .. men var sak har sin tid.. läst en blogg nu ikväll med en kille som gör samma sak som mig. nu är man peppad igen!





& med all respekt: hur mycket ni än frågar mig, så tänker jag inte berätta för er vad jag går på för diet! så sluta fråga mig! dom som vet, & det är få, dom vet! sen tänker jag inte berätta för någon mer! när jag kommer till en viss vikt. & ni lär få vänta!

PUNKT SLUT!

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha. Döööö hamburgerjävel!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-17 @ 08:31:21
Postat av: Anonym

är ju bara jag som frågat... iaf när man läst kommentarerna här....... men jag ska sluta då att fråga!

2011-01-17 @ 09:05:23
Postat av: Alexandra

Hahaha så jävla rätt agerat gumman! Jag gjorde en liknande sak för längesen. Var så sjukt sugen på chips så jag gick till affären med ångest över vad jag skulle köpa och stod i kassan och betalade med ångest. Gick hem med lika mycket ångest. När jag kom hem lag jag chipspåsfanskapet i skåpet och satte mig i soffan, efter 10-15 minuter gick jag ut öppna påsen och fyllde den med vatten, stod och titta på när chipsen svällde sen gick jag ut o slängde påsen haha ! :D

2011-01-17 @ 10:20:44
URL: http://jalusi.shapemeup.se
Postat av: Sara

YOU go girl! super snygg du är på bilden förresten gumman!

2011-01-19 @ 20:57:31
URL: http://divinyls.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0