idag är jag glaaad & avslappnad & mår superbra! fick äntligen min sovmorgon & när jag vaknade så kände jag mig otroligt utvilad. underbart!
sitter & laddar inför boxen nu .. kväll är det terminstart igen och det ska bli sååå kuuul! tyvärr får man gå ensam, och det är väl inte lika skoj... men det får gå ändå. får ju träffa min kära PT som jag inte sett på evigheter känns det som. blir så glad varje gång jag träffar henne för hon är verkligen en liten solstråle..

har vart på 50 minuters powerwalk nu på eftermiddagen tack vare mina älskade broddar. såå skönt! nu har jag ätit lite & ska snart dra på mig träningskläderna & sätta mig i bilen. woop woop!
imorgon drar nya dieten igång. ska hämta produkterna hos emma ikväll & imorgon drar det igång :) jag är så jävla peppad. jag hoppas allt kommer gå bra hela långa vägen. jag ska avsluta det jag har påbörjat! min motivation har aldrig varit såhär stark. bara jag får komma igång med min kära styrketräning också, så är jag SUPERNÖJD! HÖR DU DET, EMMA? :P

den osminkade sanningen.

Kommentarer
Postat av: sanna :)

så jävla söt! <3

2011-01-11 @ 18:27:17
URL: http://trettioendagar.webblogg.se/
Postat av: Ems

I here ya honey!!!! GO GO GO!!!



DU E BÄST! ROCK ON!



NU börjar det!



Pusseluss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0