har ingen aning om hur jag kan sova så länge som jag gjort nu .. 12 timmar sömn. vaknade inte av alarmet som vanligt. får nog önska mig en riktigt bra alarmklocka i födelsedagspresent. får skärpa till mig med dygnen sen när jag drar igång med andra dieten. hade väl tänkt att försöka lägga mig runt 21-22 på kvällen & komma upp runt 5 på morgonen sen. kan man bli en morgonpigg mänska om man har vart en morgontrött mänska hela livet? jag kom å tänka på en kommentar jag fick av en vän i skolan förra året..

"du är det tröttaste jag har sett" haha :) jag som äääälskar att sova. finns ju inget bättre.

snart jobbadags nu. ska ut & traska med hundarna i 40 minuter först tänkte jag. mina små bebisar. när jag kommer hem ikväll tänkte jag slänga mig på soffan & se någon film jag köpt på sistone. har köpt 10-15 filmer denna månaden .. å jag är sugen på en filmkväll. imorgon bitti har man tvätt-tid & sen blir det att städa bort julen. är trött på sketen .. nu vill jag ha vår, & sommar .. och vill att det ska bli ljusare igen. vill att snön försvinner så jag kan få gå tillbaka till min älskade motionsslinga. jag ÄLSKAR att gå där, men får ju inte nu när alla åker skidor. SKIT! inte lika kul att gå i samhället tycker jag... fy. vill komma igång med träningen rejält nu. har bara vart ute & gått nu på sistone, och inte powerwalkat för jag känner av det i benet, men ändå rört på mig. längtar tills jag slipper den där smärtan.. längtar tills den dagen jag kan springa! jäävlar va jag ska springa då. en vacker dag...

ska jobba med världens tråkigaste gäng ikväll. den enda som är rolig i det gänget är jag. FAKTISKT! jag är den enda som pratar också. dom andra sitter bara tysta & surar. jävla partypoopers!
ha en skön kväll allihopa! & tack för era söta kommentarer. ni är för underbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0