ingen har väl missat att det inte alls är bra i Tunisien förtillfället, vilket oroar mig väldigt mycket, eftersom jag & tina har "våra" kära pojkar där nere - Kacem, Hamma & Ash. Vi skickar sms till varann ständigt nu & frågar hur läget är .. Ash sa att allt var lugnt där nere.. Några timmar senare skickar Hamma & berättar om att han sett många döda människor på gatorna när han gick till jobbet.. Otroligt hemskt.

Det började i Tunis - Tunisiens hemstad. & det är inte i närheten av Sousse, där killarna bor .. men tydligen har det spridit sig.

Kacem skickade senast imorse & berättade att situationen inte alls är bra, men att vi inte ska oroa oss. Hur kan man INTE oroa sig när sånt här händer? Det är ju i stort sett krig där nere..

Jag & Tina skulle boka resan nu i slutet av januari till Tunisien i maj.. självklart vill vi åka, men så länge det är som det är nu, så åker vi ju absolut inte. jag hoppas det snart är över, och att inte fler dör nu.. saknar dom i övrigt otroligt mycket & vill såå gärna tillbaka till det Tunisien vi var i förra året...


Kommentarer
Postat av: Sara

Du får INTE åka om det inte lugnat ner sig bara så du vet! Då blir jag arg! Vill inte att min tvilling ska åka iväg dit då <3

2011-01-20 @ 20:48:22
URL: http://divinyls.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0