uäh.. kan jag få bli frisk nångång? inte vart ute sen i fredags kväll. jag vill träna! jag är dock så jävla svag att jag knappt kan gå från soffan till toaletten.. andfådd direkt. har fan inte ätit sen fredags heller, så jag får skylla mig själv.

andra delar av min kropp har börjat bråka med mig nu också. min käft är svullen. både på insidan & utsidan.. min visdomstand gör ont & tandköttet har svullnat upp runtom tanden.. gör jäävligt ont. dessutom har min fina "botoxläpp" kommit tillbaka, som jag älskar såå mycket .. NOT. är en grej om hela överläppen är svullen men nu är det bara ena sidan på överläppen.. fan. & apoteket är ju självklart inte öppet. ska alltid få min jävla botoxläpp när apoteket inte är öppet!

måste försöka dra mig till affärn .. köpa någon blåbärssoppa eller liknande. måste fan få i mig något. önskar jag orkade städa när jag är sjuk, för det blir inget gjort och jag är så trött på att ligga i soffan & få tiden att gå... försökte städa sovrummet igår, det var ju omöjligt.. blev andfådd av att vika ett par jeans, och alldeles yr. jag har inget tålamod för sjukdom. ska ju börja träna imorgon! jag har inte tid för sånt här!

och nej. jag ska inte träna förrän jag är frisk igen. jag lovar. men DETTA SUGER!

håret åt alla håll och svullen läpp .. just lovely.. känns som jag vart med i ett krig..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blåbärssoppa o proviva är bra :) jag åt skorpor när ja hade magsjukan..

2011-01-30 @ 15:45:08
Postat av: sanna

om du blir andfådd så lätt och är så trött hela tiden aksnke du får kolla dig mot lunginflammation.. det är inte att leka med gums! kolla upp det, för såfall får du ju medicin och blir snabbt bra igen :)



PUSS! <3

2011-01-30 @ 16:34:49
URL: http://muffs.blogg.se/
Postat av: jossefrugan ;)

jädrans skit juh :( PUSS

2011-01-30 @ 20:05:15
URL: http://metrobloggen.se/josephineriksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0