ställde mig på vågen imorse. det gjorde jag i söndags morse också. har gått på dieten 1 vecka. antal kilon jag förlorat på 7 dagar:

1 kg ( hmm.. )

emma sa att det kan ta några dagar innan det smäller till. jag väntar på smällen just nu. det är dock frustrerande när det känns som man går ner i vikt, men att det sen inte alls är så. folk på jobbet har dock märkt att jag smalnat till senaste veckan. jag såg en skymt av mina nyckelben igår .. jag vet inte när jag såg dom sist. (tragiskt men sant ..) så visst händer det saker .. frugan sa även att mina armar blivit smalare. synd att man själv inte märker sånt. börjar bli dags för några nya kort på mig själv känns det som.. jaja, jag hoppas jag ser lite minus till nästa onsdag. jag kan ju inte klaga heller. bättre STILL än UPP. & det kan ju faktiskt ha hänt grejer på måttbandet. har inte mätt mig än sen jag började med denna diet. så jag ska nog va tyst ;)
gymet som vi skulle ta imorgon, jag, frugan & emma blir istället på tisdag. tråk, för jag har väntat på torsdagen, men istället tänkte jag tvätta & småpilla med grejer här hemma i lyan.

imorse har jag haft kvalitetstid med mina änglar. så mysigt när man inte har något alarm att passa på morgonen. blev väckt av att lady attackerade mig med att slicka på mig i hela fejan .. underbart att bli väckt på det sättet. bättre än att bli väckt av en man iallafall... vaknade 10, men låg kvar i sängen till 11 & kramades & busade med dom. så mysigt! har vart ute på morgonkisset med dom nu, & nu sitter jag med frukosten framför "glee" & ska snart sätta igång med storstäd! är på riktigt "städ-humör" vilket händer inte alltför ofta nu när man jobbar som en gris oftast. så det är ett gott tecken. jag kan hålla på i dygn när jag väl är igång! tyvärr så går ju inte det, för jag jobbar imorgon bitti.

nu lite "glee" till, sen på med dom gula handskarna & skrubba!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tycker att du är skitduktig! Såg någon ny bild och det syns ju jätte mycket i ansiktet! Kämpa på gumman! Beach 2011 skymtar vid horisonten! ;) Älskar dig! <3

2011-01-19 @ 18:04:07
Postat av: Rebecka

Du är skit duktig Emma!!! Fan vad jag älskar glee:D kramar

2011-01-19 @ 19:29:28
URL: http://saganomrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0