jag saknar dig malin. obeskrivligt. det gör ont inom mig, för jag vet att jag inte kan höra din röst. jag kan inte krama dig. för du finns inte kvar här på jorden. jag saknar din röst & att du alltid lyfte upp mig när jag var ledsen. att du alltid lyssnade när jag behövde prata. jag saknar våra bus, och våra fyllekvällar. jag saknar DIG så jag vet inte vart jag ska ta vägen snart gumman. varför är livet så orättvist? varför skulle det bli såhär? saknar dig, syster. jag gråter nu, för jag försöker att inte tänka på, att du tagits ifrån oss. från mig. men det kommer stunder då jag inte längre kan låta bli. och jag börjar storgråta varje gång. jag önskar du var här. jag hade gjort vadsomhelst för att få se dig en gång till.

detta är inte farväl. vi ses snart igen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0