ja, jag ska väl berätta va jag önskar mig också, för er som planerat att köpa något :)

  • boxningshandskar, i rosa.
  • alla STEP UP-filmerna på DVD. step up, step up 2 - the streets, step up 3(D).
  • disneyfilmer. äääälskar disney! tyvärr har jag de flesta på VHS, och skulle gärna vilja ha på DVD istället. skönheten & odjuret är en av favoriterna. det ska va de gamla klassikerna .. :) har ingen klassiker på DVD så va inte rädd för att köpa någon jag redan har.
  • PRESENTKORT .. det bästa, enligt mig, för då får man köpa det man själv vill ha/behöver. presentkort på IKEA & INTERSPORT är det som ligger högt upp på listan :)
  • smycken. jag har nickelallergi, så måste vara äkta. (det går inte lura mig för jag märker direkt om det är oäkta..) är ute efter ett par fina örhängen som man kan ha till vardags. dom som känner mig vet på ett ungefär va jag vill ha :)
  • massage :) massage är alltid uppskattat. något min kropp skulle behöva känns det som.
  • inredningsprylar. är en sucker för inredningsprylar :) hela setet med marilyn monroe är något jag vill ha (vas, skålar, ljushållare och fat) .. ljus-stakar. någon snygg matta i grått eller svart till hallen. vill gärna ha lite udda ramar också, så länge dom är i svart eller vitt :) älskar LAGERHAUS retroramar :) gillar roliga grejer med ankor osv till badrummet & mycket grönt till köket. ett tips bara :) & mycket lila/grått till sovrum. turkost till vardagsrummet :)

tog tid innan jag kom på något. jag har ju redan de mesta jag behöver! tänkte önska mig grejer till hundarna och katterna men dom har ju också allt dom behöver. skämmer ju bort mina djur alldeles för mycket. haha :) och nu när man fyller 25 tycker jag man ska få önska sig lite roliga grejer :)

hoppas det hjälpte på vägen. tjing!

Kommentarer
Postat av: josephin

gratttttttttis i efterskott min lilla pudding! Sorry jag hade iunte tillgång till varken tele el dator igår, hopppas du hade det supermysigt med mami och papi igår :):):)PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSS

2011-01-23 @ 08:14:58
URL: http://metrobloggen.se/josephineriksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0