en liten bild från ikväll .. ni får se mer senare. det jag bekymrar mig över nu är hur jag ska komma ur soffan ... har redan fet träningsvärk. hur ska jag då kunna komma ur sängen imorgon? haha! räkningarna är betalda nu & lagt många tusenlappar på sparkontot. oooja, nu mår jag bra! :) imorgon kl 12 har jag klipptid i vimmerby. ska göra lite ärenden innan & sen därefter åka till hultsfred & köpa gymkort. på vägen hem hämtar jag även min spegel + smågrejer hos frugan som jag köpt. sen iväg till "min man" i eksjö för mys & pussar. kommer hem igen på fredag eftermiddag. men kanske bloggar från hans place också. han farmar, då får jag fan blogga!

 

GODNATT kära ni!


Kommentarer
Postat av: josephin

hahahha så jeffla HET :P lol

2011-01-27 @ 15:31:57
URL: http://metrobloggen.se/josephineriksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0