"nothing worth having comes easy"



Kommentarer
Postat av: Ems

Så sant så!



Blir nog beställningen idag. Han som ansvarar för sponsringen var på ledningsmöte hela dagen igår o kommer tillbaka idag. Så hoppas han hör av sig nu på morronen. Messar så fort det e på G! :) Pusseluss

Postat av: alexandra

Så sant som det är sagt!!

Hur går det för dig gumman?

Jag startar min blogg igen nu inför GBG-varvet. Har sån sjuk ångest över att jag är anmäld. hur fan ska jag orka 2,1 mil haha seriöst. Måste varit full när jag anmälde mig.



Jag önskar det fanns bättre träningsställen här så jag kunde börja boxas o gå på pass men det finns inte ett skit här :(

2011-01-04 @ 12:28:19
URL: http://jalusi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0