hahaha. just det. måste berätta om min lilla klantiga händelse idag.. var nere i diket ÅTER IGEN .. haha. (jag vet att frugan sitter å garvar nu åt detta) har ju regnat inatt så det var rena isgatan på parkeringen här utanför.. tacka fan för broddar!
när jag skulle hem på timmar vid 12 hade dom fortfarande inte sandat på gatan brevid, där jag svänger in till min gata. jag rattar åt höger - bilen går åt vänster, rakt ner i en fucking jävla snöhög! bilfanskapet gled verkligen .. jag bara började asgarva när jag satt fast där. försökte backa men de gick ju inte det heller.. som tur va kom Hagge ut (grannen) och såg va jag hade gjort, så han hämta sin bil.. samtidit kom min hyresvärd förbi och stannade & påpekade att min parkering var väl lite dum :P haha.

hagge drog upp mig med dragkrok och min hyresvärd putta på. jag backade. fyfan så pinsamt! hahaha! nu får jag låta bli dikena ett tag tror jag .. men än är inte vintern slut. FAN! ibland undrar jag hur jag lyckades få körkort ..




Kommentarer
Postat av: josse

HAHAHAHA :P Förstår inte vad du har nere i dikena och göra?? Hahha KLANTRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV! :P PUUUsss

2011-01-10 @ 08:21:52
Postat av: josse

Sen vad är ett dike utan dig EMMA? NADA! gaaah, hahha ;) Puss love ya!

2011-01-10 @ 15:07:31
URL: http://metrobloggen.se/josephineriksson
Postat av: josse

Hej älsk, tyvärr hoppar jag imorgon, gå in på msn ikväll, ska med in till stan nu till hans kompis och göra några ärenden :/ Pusspuss

2011-01-10 @ 18:09:39
URL: http://metrobloggen.se/josephineriksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0