"STEP UP 3(D)" var nog en av de sjukaste & bästa filmerna jag har sett. shiiiit vilka jävla dans-scener! absolut den bästa av step up filmerna. tyvärr var kärleksstoryn mycket bättre i dom andra filmerna, men dans-scenerna.. dom var "off the hook" .. herrejääävlar. jag satt med gåshud hela tiden!

vissa karaktärer som var med i "step up 2 - the streets" intog även denna filmen, och jag älskade det! en av mina favoriter som heter moose var med i denna också, och han är nog den bästa av stepup dansarna. shit alltså, han kan verkligen DANSA. aldrig fel med ögongodis när man ser på film dessutom. haha. det fanns ett tvillingpar i filmen som var sjukt roliga. klockrena snubbar.

en av favoritscenerna var när dom dansade i vatten - som dom även gör i andra filmen. magiskt! sista dans-scenen i slutet är HELT JÄVLA SJUK! aldrig sett något liknande. dom har verkligen lyckats med denna filmen! laddar upp några klipp från filmen här nedanför. och ni MÅSTE SE DEN om ni älskar dom andra filmerna. skön musik, snygga karlar, humor och sjuka dansmoves. ÅÅÅH detta är KÄRLEK! måste inhandla denna filmen GENAST till min samling... SEEEEEEEEE DEEEEEEEEN!




battle of gwai (dålig kvalle)

 

club can't handle me


fancy footwork


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0