fy va jag är trött! blir sängen snart, efter kvällsmålet, vilket blir kesella med funlight & bär. mumma! löning om få timmar. nöjd med denna lön som kommer imorgon. lär inte bli lika nöjd med nästa :| jobbat ytterst lite denna månad. uuuääh :(

det gick fett bra på gym. mår så bra när jag är där, och jag fokuserar bara på mig själv. inga tankar, bara puschar mig själv till det yttersta! plågade mina ben riktigt rejält. speciellt låren.. och röven. får se hur jag tar mig ur sängen imorgon bitti. jobb 7-14, sen hem snabbt & sen blir det att sticka till gymmet, och därefter göra massa ärenden när jag ändå är där. blir nog att jag lägger mig tidigt imorgon kväll. jobbar 7-15.30 på lördag & sen blir det utgång.. måste ladda :) dansa, dansa, daaaansa!

har lite grejer som jag kommer sälja ut snart. väggord, kläder, elektroniska prylar. håll ögonen öppna! :) godnatt på er, kära läsare.

fucking drömkroppen.. hua.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0