kom precis hem från gym där jag spenderat några timmar med frugan/twin/sis' you name it. är så död så jag bara sluddrar just nu. fick typ försöka krypa ur bilen när jag kom hem. haha! kört på riktigt hårt idag, med tanke på ätardagen igår. fy så jävla underbart!!!!!! jag äääälskar det. jag vill ha den där ständiga träningsvärken hela tiden. tänk att man kan sträva efter smärta så mycket. sjukt. snacka om att jag gått från soffpotatis & världens lataste till träningsjunkie som inte kan få nog! i can't get enough. körde 80 kg i benpress (?) idag .. hoppas på att inte kunna gå imorgon. göööött!

solen skiner ute. UNDERBART. gör mig mycket piggare & gladare. sovit typ.. 3-4 timmar inatt bara. somnade inte fan förrän halv 5 imorse. omöjligt :\ vill ju komma tidigt till gym också så man slipper allt folk & väntande! ska nu lägga i färg i håret & sätta på hög musik & stäääda städa städa! måste hålla igång så jag inte blir trött när jag ska jobba ikväll 16-21.30 .. vill kunna däcka på 2 sekunder ikväll när jag skallar kudden, så då kan man lika gärna hålla igång. ha en bra söndag folket! puss!

Kommentarer
Postat av: jossefrugan ;)

jag och benpressen älskar dej oxå! :P hahha nu blir det en powernap för mig;) Puss i ljumsken

2011-02-20 @ 13:23:25
URL: http://metrobloggen.se/josephineriksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0