onsdag ida'rå.
jobbar dubbelpass så idag har jag min vilodag.
hade inte hunnit träna idag. istället vilar jag upp min ömma kropp & kör på igen imorgon med boxning.

jag behöver fan en rullator idag.. eller en rullstol hade vart gött. skulle kunna köra rullstolsrace med tanterna i korridorerna på jobb. haha! nä, men ärligt. mina lår & min röv har aldrig var så jävla ömma. DÖÖÖÖ ! kan inte ens sitta förtillfället.. måste halvsitta/halvstå.. ändå finns det inget underbarare än träningsvärk. ja, udda. jag älskar smärta. it only makes me stronger ;)

så idag är det jobb 7-14 .. & sen 16-21.30. kommer va död när jag väl slutar ikväll. sen på't igen imorgon 7-16. sen resten av veckan jobbar jag kväll. längtar till gymmet på fredag. fan va jag ska pumpa! är hemma på lunch nu men ska tillbaka & handla åt en dam nu. sen hem & vila lite innan kvällspasset.

vad gör ni denna onsdag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0