haft en mysig stund med ing-marie (min fd handledare som jag hade när jag praktisera på bobinen, numera arbetskamrat & extramamma) .. kistan jag fick är superfin! mycket bra plats i för hundarnas leksaker & dylikt. tog en fika med henne & pratade massa skit .. kom in på ämnet spöken osv. riktigt läskigt. hon hade mycket att berätta om huset hon bor i. knappt jag vågade gå därifrån sen.. hua!

ska nu samla ihop all tvätt inför imorgon då jag har tvätt-tid, och sen städa köket lite. fan, jävla evighetsjobb. man städar & städar .. rent nån dag, sen är de fan stökigt igen. kanske bara jag som är en stökig brud .. men det är inte alltid skoj att städa! bläääeh.
näpp, nu skutt ut i köket & diska. ha en härlig kväll, kära ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0