att jag aldrig lär mig. "jag ska bara sova en timma.. inte en minut till".. tjena. somnade runt 16.30.. vaknade igen 19.30.. BRAAA! sjusovare som man är.. jaja, jag är fortfarande trött efter lite krubb i magen så jag ska nog krypa ner i sängen. eller jag vet inte.. vill se BB, men tycker dom sänder skiten så jävla sent. det är ju sent när man ska upp 5.30 morgonen därpå... gah.

längtar till boxpasset imorgon. emma lär väl köra skiten ur oss som vanligt. love it. har haft riktigt jävla ont i mina lår & rumpa idag efter passet igår. huuu! & vi som springer så mycket i trappor på jobbet. fiiifan säger jag bara. har haft mina ljud ifrån mig.. folk tror väl jag är något missfoster som går runt och stönar överallt. längtar mycket till gymmet på onsdag. ska va hundvakt hela dagen åt susans 3 små hundar loppan, anton och vilma. kommer bli rull rulle! ska ha lite sovmorgon & sen dra till gym med twin. sen blir det bara chilla hela dagen & sen ta en lång promenad med hundarna tillsammans med henne, smilla och hundarna. börjar inte jobb förrän torsdag kväll så det ska bli skönt med 1 ½ dags ledighet. jobbar 7-14 på fredagen & 7-15.30 på lördagen.. sen blir det utgång på lördag med twin, och på söndag blir det bakismys med "min man" :)

i övrigt saknar jag mina pluttisar något sjukt. nästa måndag åker jag hem till päronen & hämtar hem dom. står inte ut längre nu utan dom.. tomt i sängen.

nä. nu står jag i valet & kvalet om jag ska va uppe eller lägga mig.. fan, vilket jävla problem å välja då. skit. jaja, jag blandar ihop kesella med funlight så länge.. muuumma! ♥

jag & min yoda, vinter 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0