måste berätta om min underbara helg med 2 av mina bästa vänner ♥ tycker dock det är så jävla tråkigt när inte fler kom med. förstår när man inte har pengarna, om man blir sjuk osv, men om man lovat att komma osv och sen ändrar sig och sticker nån annanstans blir man jävligt trött .. besviken! tycker alltid det är så, när jag väl ska ha något. någon fest eller liknande .. det kommer typ .. inga. man känner sig inte så speciell då.

tina sov hos mig natten till lördagen. vi drog mot vimmerby & tog tåget därifrån till linköping. jag satt & längtade efter att få träffa min sara igen. vi har inte setts sen 2009 & det är faan katastrof! när vi kom till linköping fick vi vänta 10 minuter på sara. såg hennes tåg att det kommit in, så jag tänkte gå ut men sprang på henne i dörren precis. fyfan jag kramade henne hur länge som helst! ♥ UNDERBART! hon fick träffa min tina också, och jag visste att dom skulle komma bra överens :) dom är lika tokiga som mig båda 2, mer eller mindre.
vi drog till hotellet, som låg bara några 100 meter bort .. checkade in & slängde upp våra väskor på sängarna. jag fick paket från min sara! jag blev så SUPERGLAD för det jag fick. en ram med 2 kort på oss & massa hjärtan, & disneyfilmen "skönheten & odjuret" som jag önskade mig. superglad blev jag! efter det begav vi oss till centrum. först drog vi till en restaurang & käkade. kinamat - mumma! det var buffé där, så fanns massvis att välja mellan. jag har ju dock krympt min magsäck rätt rejält så jag blev mätt rätt snabbt, men jag njöt av varje tugga samtidigt som jag spanade på servitören. hahaha! ;)
sen fortsatte vi och sprang i massa affärer på jakt efter något för mig att ha på kvällen .. tina hade inte köpt mig något så hon sa att jag fick välja ut något som hon betalade. hittade ett par as-snygga högklackat som från början kostade 700 kronor, men det var 70 % rea, så det blev betydligt mycket billigare. tina betalade & jag var SUPERNÖJD! blev som sagt lite shopping, tyvärr blev jag riktigt besviken på modet i affärerna. inte alls min stil! så det var svårt att hitta något. & jag råka tappa bort en påse från H&M också. fan!

vi köpte med oss subwaymackor till hotellet & vi gick & vila en timma. vi sov såå gott! sen var det dusch och börja göra iordning oss. vi tog massa kort & körde "jag har aldrig"leken som sara tog med sig. var rätt lulliga när vi väl drog mot "festgatan" :)

vi drog till krogen "sliver" .. superfint! det var ju tjejkväll så det var bara tjejer där när vi kom. när killarna väl kom så blev jag riktigt besviken. kille efter kille kom in .. alla var mini förfan! dvärgar! trodde alla kom från "sagan om ringen" för tusan! började undra om dom hade något gym öht i linköping för alla var spinkiga & små. fyyyy, dåligt utbud på karlar.
sliver låg ihop med harrys, så man kunde gå emellan dom 2 krogarna. musiken var superbra i början av kvällen, men det blev sämre desto längre kvällen gick.. man kunde inte dansa till musiken till slut kände jag. jag vill ha "skaka rumpa musik" .. annars kan de kvitta. mina skor dödade ju mig dessutom. INTE BRA MED HÖGKLACKAT .. speciellt inte när man är van vid höga klackar. det var tjockt med folk och det blev nästan för mycket och det var inte heller kul. hade en väldigt bra kväll iallafall, trots att jag fick skallebank. det var en underbar kväll tack vare mina tjejer. sara mötte upp en gammal vän också - mensur. han var jättesöt & väldigt trevlig!
när klockan började gå mot 3 så drog vi på oss jackorna & drog över till kebabhaket mittemot för vi var så jävla fyllehungriga. några jävla brudar trängde sig före oss i kön & jag ville bara ta tag i deras jävla hår och dra ut dom därifrån. fyfan så arg jag blev! vi åt upp & sen drog vi hemåt .. jag hade fått nog av mina höga klackar, så jag tog av mig dom och gick hem till hotellet i strumpor. det var kallt ska jag säga .. fyfan jag lipa nästan när vi gick in genom hotelldörrarna.
kan säga att det var riktigt jävla skönt att lägga sig i sängen. jag sov som en gris när jag väl däcka.

 

vi hade beställt väckning klockan 8 dagen därpå. dvs, jag fick typ 2 timmar sömn eftersom jag somnade runt 6... tina låg och skrek och pratade under natten och sara låg och pep typ för hon var så förkyld stackarn. hahaha ! låg och jäste lite i sängen innan vi gick ner & åt frukost. mumsigt ! ägg, yogurt och bröd. muuuums! sen gick vi upp & la oss en stund till, och sen packade vi ihop & checkade ut :) lämnade våra väskor på hotellet när vi drog till centrum igen för att kolla runt lite i affärer & fika innan vi skulle hämta våra väskor & dra till tågstation. fikan var jättegod! att säga hejdå till sara på station var riktigt jobbigt :( hatar å säga hejdå till henne! våra tåg gick med 10 minuters mellanrum så vi behövde inte vänta så länge. sov på tåget hem. helt jävla slut ... men åh, det va de värt. vilken underbar helg! tack mina fina vänner! ni är underbara! ♥

 

finare vänner får man leta efter ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack själv gumman <3

2011-02-10 @ 22:39:05
URL: http://divinyls.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0