hua. jag kan knappt lyfta mitt glas med vatten idag. fy va det värker. helt slut i mina armar! TACK EMMA! & sen är det även ett boxningspass på söndag. haha. shiiit va gött!
ska snart iväg på utbildning på jobb nu 13-15. är så jävla ointresserad så jag inte vet vad. hade inte gått om jag fick bestämma, men man är väl illa tvungen antar jag... om man nu ska behålla jobbet.

sen ska jag iväg till vimmerby med frugan till träningshuset. får väl se om dom har något att erbjuda. see ya later!

2009


Kommentarer
Postat av: D i v a

Ja, visst är det sjukt! Jag vill inte bli sjuk mer :P Hahah!



Vi är verkligen superduktiga. :) Hihi. PUSS mitt hjärta <3 !

2011-02-09 @ 14:12:15
URL: http://madelenbjorkell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0