hej kära vänner!
har haft häcken full ända tills nu, i stort sett. det var stressigt på jobb, då det är fredag & alla går hem vid halv 2-2, förutom typ 3-4 stycken. fick gå över tiden, dessutom så ringde jag & skällde ut min störda chef som inte gör något annat än ger oss problem.. det är pga HENNE jag vill byta jobb.. biatch.

tog bilen direkt till vimmerby & träningshuset efteråt. mycket folk idag. inte alls kul. har svårt med det där med mycket folk på gymmet. dessutom så är det massa skitungar som springer runt där & fjantar sig. orka? blev iallafall en timmes styrka & en timmes kondition. fastnade framför ett bra tvprogram när jag körde med crosstrainern. då går tiden så mycket snabbare :) är fett nöjd med mina 4 senaste dagar. imorgon är det vilodag för min del. blir såklart powerwalk dåja, men ingen styrka. huuu, hur ska jag orka vänta till måndag?

gjort ärenden när jag ändå var inne i stan.. hann inte med allt dock, för jag var så jävla slut i benen. dom ville knappt bära mig :P får skylla mig själv, ja. men ni fattar. så resten får bli nästa vecka. nu är det snart dags för big brother & sen blir det sänga. EN DAG till på jobb, sen får jag träffa han som jag längtat efter hur länge som helst nu! MYS!

mini ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas du och HAN får det mys gumman ;)

2011-02-26 @ 08:03:29
URL: http://divinyls.devote.se
Postat av: Josefine - fotoblogg

"har haft häcken full ända tills nu" Hahahaha, det där missförstod jag! ;]

- YOOOOOOOOOOOOOO! ;]

2011-02-26 @ 17:00:30
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/
Postat av: Startv2

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-08-29 @ 06:49:37
URL: http://startv2.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0