söndag. jaha, det var den helgen det. går så snabbt! samtidit går ju vardagarna också väldigt snabbt iof .. tycker allt bara springer iväg.

igår var jag världens lataste.
mådde inte speciellt bra igår. illamående, huvudvärk osv. jag var väldigt trött. sov länge. sen låg jag & såg på film & myste med katterna bara. såg på "orange county" som är en rätt gammal film, & sen "you again" som är från 2010. "you again" rekomenderar jag. smårolig härlig film.
fick ett ryck och rakade velvet också. brukar göra de nångång om året för hon får lätt tovor och om man rakar pälsen så växer den ut och blir väldigt lättskött & fin. jag fick bara dock raka henne på halva kroppen, så nu ser hon helt misshandlat ut, stackarn .. ska försöka raka resten ikväll. lejonklippning.. haha. ser ut som fan, men hon kommer va fin till sommaren :)

boxning klockan 17 idag. PEEEEPP! brukar inte va boxning på söndagar annars, men idag var det ett rullande pass. självklart bokade jag in mig, boxningsfreaket som man är. jag älskar "backfist" som vi brukar köra. den är UNDERBAR! man slår till med framsidan av handen .. man får in sån kraft i det slaget! yeah! sen att ens tränare är djävulen själv .. ja, det tackar man för EFTER passet.. under passet hatar man henne.. haha!
får köra rätt tidigt, så man inte behöver stressa.. är ju svinkallt ute och säkert halt också. vet inte direkt läget med tanke på att jag inte vart ute sen fredags & inte suttit bakom ratten heller sen dess.. LAT, jag vet.

ska dra på mig träningskläderna om en stund & sen sätta igång bilen så den hinner värmas upp lite. efter boxningen ikväll blir det ett bad, och sen tänkte jag se på "inception" .. hört delade åsikter om den filmen. får väl se om jag gillar den.

ha en bra söndag, mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0