fetaste träningsvärken idag. speciellt i rumpan! underbaaaart. längtar till imorgon då det är boxning! lovely, lovely, loooovely!

igår var det en konstig dag :\ är så trött på denna snö. det var snöstorm igår. snöade så man knappt såg vägen framför sig .. kanske därför man hamna i diket. jävla horbacke! det var verkligen glashalt .. inte konstigt man åkte i diket .. dö! hämtade upp josse därefter iallafall, & sen drog vi till vimmerby. köpte mina easytone på intersport. har nog aldrig köpt så dyra skor .. men det är värt de! älskar dom!

blev mycket pumpande på gymet. var helt död när vi kom ut därifrån. svettades som en jäkla ost en het sommardag. jag mår så j ä v l a bra av att träna .. finns inget bättre. endorfinerna flödar! lääängtar till måndag då man ska dit igen! yay! jag är emma evigt tacksam för att hon hjälpt mig att ändra mitt liv. en vacker dag ska hon få något fint! :)

josse & jag tog lite kort igår på gymet. tänkte ta en gång i månaden så man kan jämföra. jag vill ju få bort allt jääävla fett på armarna.. jag vet, man kan inte punktförbränna, men jag vill ändå ha bort de. HATAR mina armar. vill ha synliga muskler. det kommer också en vacker dag, men mitt tålamod med mina armar är ICKE BRA! jag hoppas iallafall se skillnad om en månad :) ursäkta min osminkade feja, och mina hemska miner, och mina feta armar..





http://publishme.se/1770046/imagehandler/?go=upload&cb=tinymce.plugins.ImageHandler.cb_map.id_body




Kommentarer
Postat av: HANNAH♥

sv: jag vet! nu är det bara att vänta på att jag kan hämta den på posten x)

2011-02-12 @ 17:42:29
URL: http://hannaskytt.blogg.se/
Postat av: Daniel

Det är lite trevligt med träningsvärk ändå - då vet man att det fungerar! ^^

2011-02-12 @ 19:32:58
URL: http://danielkl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0