blev inget gym ikväll ): har sån jävla mensvärk att jag knappt kan röra mig :\ däcka i soffan tidigare för jag var så jävla slut .. sen när jag vakna & skulle till affärn (som för övrigt var stängd. jävla påsk..) och skulle köpa fucking mjölk, då märkte jag av hur kraftig mensvärk jag hade :| fick andningssvårigheter .. denna smärta önskar jag inte ens min värsta fiende .. (hm, där ljög jag faktiskt.. min värsta fiende får gärna ha denna smärta).. så har bäddat ner mig med en varm kudde på magen i soffan & laddat upp med Glee.Se2Ep11 - Glee.Se2Ep17 (: me likie. blir nog sängen tidigt ikväll. som ni ser har jag vart skitroad idag.. verkligen. lekt med camen & haft bara allmänt jävla TRÅK. vill verkligen träna men börjar lipa så fort jag ska resa mig från soffan förfan.. måste fixa bra tabletter för detta. palla .. :\

ha en fin fredagskväll kära ni ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0