är nu hemma i skogen hos mami & papi. behövde rymma hemifrån, till ett gömställe. jag är så mammasjuk, så jag behövde komma hit, om så bara för en liten stund. återvänder tillbaka hemåt imorgon kväll igen då jag ska jobba hela helgen, as always. huuu..

har sett på rosa bandet galan ikväll. malin var i mina tankar hela tiden. ville helst inte se galan, för det var för jobbigt. men samtidigt så ville jag...

haft några jobbiga dagar på sistone. mycket på jobbet. mycket bråk, nya regler, förändringar & skitsnack hit & dit. folk har fan inget liv, så inte så konstigt att dom snackar bakom ens rygg hela tin'...

nu blir det en film & sen sova. sovmorrn imorgon & det ska utnyttjas till fullo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0