minskning i vikt: 3,6 kg.
minskning i cm totalt: 14,5 cm.


helt sjuuukt. detta gjorde min dag! jag blev chockad när jag ställde mig på vågen. whaaaaaaat? så JÄVLA kul när det går åt rätt håll för en gång skull! jag är superglad! :D
tänkte skippa min "halva ätardag" denna veckan & ta den en dag nästa vecka istället. ska fika med angelica så kan kanske ta den då. nu ska jag käka lite frukost. haft sovmorgon idag. det behövdes! ska jobba ikväll. usch, ogillar att jobba kvällar. fy.. & imorgon ett kort pass på förmiddagen. sen är jag ledig resten av helgen.

efter frukosten blir det en runda eller två runt motionsslingan. måste ta ut min glädje på något. JIPPIEEEEEEE! ha en fin fredag gullisar!




Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jävlar va duktig du är! Detta kommer du klara galant:D kram

2010-11-12 @ 12:43:06
URL: http://saganomrebecka.blogg.se/
Postat av: Elina

Vad stark o duktig du är! Jag va hemma nu i helgen ja - firade mosters man o va en svängom i Nässjö på lörd.kvällen! Har inte hunnit vila ett skit! O det hade jag nog egentligen behövt! Nästa gång kommer jag hem den sextonde dec är jag rädd... ;P Men då vet du det iaf! (: Puss!

2010-11-14 @ 21:57:14
URL: http://elinaelinaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0