hej kära ni!
nu har vi gått in i en ny månad. november. huuu.. & det enda jag längtar till är våren. har hela vintern framför oss, och jag har sån ångest. men ja.. det löser sig alltid .. right?

välkomna alla som blivit inbjudna på min blogg. jag vill gärna ha den lite privat, tack. jag kommer skriva om allt mellan himmel & jord, men framför allt om min viktresa. jag måste blogga mig igenom detta. & jag behöver ert stöd till 100 %

kan stolt berätta att jag tappat 1,3 kg redan, på 3 dagar. samtidigt så går sockret ur min kropp nu, & det är tufft. är jävligt trött, irriterad, grinig & har ständig huvudvärk. de första veckorna är alltid jobbigast, och det handlar om att inte ge upp.
min josse stöttar mig till 110 % .. vi går på boxing ihop & ska börja gymma i hultsfred så småningom. powerwalk varje morgon (så mitt morgonhumör blir bättre & få igång förbränningen) .. ska äta 5-6 små mål dagligen. detta kommer gå skitbra, bara jag inte ger upp, som jag gjort alla andra gånger.

har klara mål framför mig. är riktigt motiverad! jag gör detta endast för mig. för att må bättre med mig själv. jag vet vilken vikt jag ska nå för att vara nöjd. så nu blickar jag framåt mot det målet! :) delmål har jag ju såklart också. de håller jag för mig själv, dock. kanske kommer upp senare när jag kommer till varje delmål.



igår var jag & josse på boxing. vår tränare emma kör med oss tills det syntes svett, tårar & blod. boxing är skitkul! på fredag ska vi på zumba :) hääärlig träning. träning ska vara kul, och zumba är nog den roligaste träningen som finns. älskar att dansa!

nä, nu blir det en film. ska nog lägga mig tidigt ikväll. imorgon ska man upp kl 5 & ut å powerwalka. KÄMPA, KÄMPA, KÄMPA!


Kommentarer
Postat av: Maria

Du är duktig gumman! Man klarar allt man vill! <3

2010-11-03 @ 22:52:18
Postat av: Kattis

Finns här! Har också tänkt börja viktblogga (och gå ner i vikt.. jag har bara gått upp) men jag kommer aldrig till skott. Duktiga, duktiga du! :)



Tittade på ett zumbaklipp på youtube igår ju.. ser ju helt sjukt ut... Helt sjukt svårt alltså! Hängde inte alls med i stegen, o då tittade jag bara - försökte inte härma dom hahah helt galet?!

2010-11-05 @ 19:27:33
URL: http://kkattur.blogspot.com
Postat av: Sandra

Kul att du också är inne i matchen igen :) Men du kör bara bra kost och träning då eller? Jag har gett mig in på cambridge ren kur igen.. :P



Zumba har jag jag hört talas om.. det ser otroligt kul ut! Jag funderar på att anmäla mig till zumbapass jag med.. Man ska ju ha kul när man tränar!



Lycka till och kika gärna på min blogg med om du vill, så kan vi peppa varandra :)



Kram Sandra

2010-11-05 @ 19:43:20
URL: http://sandralander.blogg.se/
Postat av: Elina

Du är stark, vännen! Så det här kommer gå finfint! Jag har ju också en blogg. (: Men den är lite grann halvhemlis den med... (; Jag vill inte att hur många som helst läser den, eftersom jag tycker det begränsar det jag skriver... Inte för att jag skriver allt för personliga saker jämt, men ändå. Du är underbar! Pussar!

2010-11-08 @ 18:58:54
URL: http://elinaelinaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0