idag när jag kom till jobbet så reagerade några stycken på hur jag såg ut. de sa att det syntes att jag tappat i vikt. i ansiktet och speciellt runt magen men även på överkroppen. jag blev såklart jätteglad av att höra det, men själv har jag inte märkt ett skit ... hjärnan som är så seg! men superkul att det syns.

ska nu ut i denna kylan & ta en powerwalk på motionsslingan. tacka fan för att dom har lysen runt hela 2,5an. annars hade jag skitit knäck. sen när jag väl är färdig blir det en varm dusch & ett avsnitt av "bartenderskolan" innan jag lägger mig för natten. imorgon ska jag jobba rätt många timmar. inget jag ser fram emot... men på lördag är man ledig iallafall & då blire mys med josse. fruktsallad & twilightfilmerna. mumsfillibabba!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Gud va duktig du är! Heja Ems!! kram

2010-11-18 @ 23:02:08
URL: http://saganomrebecka.blogg.se/
Postat av: Sara

Du är så duktig gumman <3

2010-11-20 @ 12:53:08
URL: http://divinyls.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0