har haft 2 väldigt underliga dagar.
igår så fick jag sjukskriva mig från jobb för att jag hade sån jävla migrän! det var hemskt. inget hjälpte heller, så jag tog en sömntablett. det skulle jag inte gjort...

vaknade en halvtimma innan jobb idag. jag kom knappt ur sängen. kändes som jag skulle behöva tejpa upp ögonlocken. jag mådde illa & kände mig jättekonstig. det otäcka var att jag inte visste hur jag tog mig ner för trappen ut .. det funkade inte i huvudet. på jobbet så sluddrade jag bara. mina arbetskamrater trodde väl att jag var full. min motorik funkade inte alls. 3 timmar på jobb, och jag gav upp. jag behövde sömn. så jag gick hem. dom löste det med mitt schema ändå.

sovit hela dan. nu mår jag bra igen, och är laddad inför en helg med jobb, men fan så otäckt de va. nu ska jag göra varma mackor & se på "get him to the greek" ... :) sen sovdags igen.

ps, jag blev uppraggad på ica. osminkad & såg förjävlig ut. det hindrade tydligen inte honom. jag klagar inte. jag har spanat in honom hela sommar'n.. haha. aldrig feel med lite egoboost! ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hejsan Ems va kul att du börjat blogga igen:D hur är allt med dig? Du kommer att lyckas komma ner till din målvikt! Va skönt att du har någon som stöttar och tränar med dig! Jag går också på zumba och det är såååå roligt:D Ha det så bra fina du kramar

2010-11-05 @ 21:04:16
URL: http://saganomrebecka.blogg.se/
Postat av: Nicole

Men gud kvinna du måste ju berätta mer om killen! vad hände? vad sa ni? Dör ju av nyfikenhet haha ;)Har man sagt a så måste man ju säga b haha ;) Saknar dig å din galna humor ;) Puss <3

2010-11-06 @ 00:48:16
URL: http://crazygirlnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0