för några veckor sen tatuerade jag mig åter igen (är uppe i 17 tatueringar nu... when did that happend? haha) .. gjorde 5 stycken :) en "privat" tatuerare kom ner hit till min kompis amanda, och han är mycket billigare än på en studio, så man passade ju på (: blev en medelstor på benet, en på fingret, en på halsen, en på foten & en på handleden. självklart ska ni få se bilderna från gaddningen :)






döskallen jag har på benet älskar jag. i själva huvudet har han även satt metallica-loggan. kom dit med en helt annan design av den döskallen & loggan men han gjorde om till sin egna. är riktigt nöjd med den! en liten rosa diamant nålade han in på mitt finger. & en pussmun på halsen (vilket inte var direkt smärtfritt...) en text på arabiska hamnade på min fot. texten betyder "stark". stewie från "family guy" fick jag gratis, och finns på min arm. en rolig grej ;) haha, susan kallar mig för klotterplank. är nog så, ja. är riktigt nöjd iallafall.

Kommentarer
Postat av: Sara

shit du har verkligen gått om mig! du hade ju typ ingen när vi blev vänner :P

2010-11-09 @ 12:23:40
URL: http://divinyls.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0