här ligger man & drömmer om värme, vita stränder & palmer .. och då var det ju mindre skoj att sen sätta foten utanför dörren. jävla skitväder! visst, snö är mysigt, men hatar när det är plusgrader & allt bara blir blask. hur skoj är det?! fastnade i ett dike med biljäveln innan också.. va glad man blir då!

laddar inför boxingen ikväll! & imorgon börjar jag följa mitt kostschema strikt! ser jag fram emot! :) är sååå laddad!

skriver mer sen. datorn är så seg nu.. jag med, för den delen. bjuder på en helskön snubbe när vi ändå är igång :P haha.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Haha fy fan va skön :D Vad är det för kostschema du ska gå efter? kram

2010-11-09 @ 16:33:06
URL: http://saganomrebecka.blogg.se/
Postat av: alexandra

Skulle vara kul o ta del av ditt kost schema gumman! :) Jag går själv på protein diet :) <3

2010-11-09 @ 21:57:24
Postat av: Sara

Va härligt att du är taggad gumman! Det kommer gå kanon! heja heja!

2010-11-10 @ 09:22:04
URL: http://divinyls.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0