jobba jobba jobba.. denna helvetesvecka är snart slut. en jobbvecka söndag-lördag dagtid är inget att hurra för men jag behöver pengarna. avslutar veckan med en delad tur. på söndag & måndag är jag äntligen ledig. på söndag blir det en mysdag med tina. ska ha min halva ätardag då. vi ska hyra film & bara umgås. på måndag blir det bara att va för mig själv. i need that.

igår drog susan med mig till badhuset i hultsfred. hatar att visa upp mig i bikini. jag ville vänta tills jag kommit ner lite. hon lyckades dock få ner mig i vattnet ändå & vi har nu bestämt att åka dit 1-2 ggr i veckan å simma :) underbart att simma ju. när man väl kommer dit så är det inga problem.

vilket väder vi fått förresten. helt jävla sjukt. snö.. snöö.. snööööö... & ännu mer snö. snöat i 3 dagar nu konstant. skitmysigt när det är kallt & snön glittrar. dock inte lika mysigt när man får kämpa som en jude för att komma in i bilen vid varje tillfälle man ska sätta sig bakom ratten. morgonen är värst. får kämpa först med att komma in med nyckeln i hålet.. & efter det kämpa med att få upp dörren. & allt detta jävla SKRAPANDE. nä fyfan. blev så förbannad innan när jag och tina skulle till vimmerby och inte kom in i bilen. sparkade som fan på passagerardörren så det blev en buckla.. :P jag lyckades dock buckla ur skiten igen.  jag och bilar.. och kyla. nej. det går inte.

imorgon ska det storstädas & julsaker ska plockas fram. men det är inte det viktigaste imorgon. jag ska väga mig imorgon bitti. inte gjort det nu på 2 veckor så jag är väldigt nervös och spänd inför det. jag hoppas på en viss siffra. jag är dock glad om jag gått ner något öht! jaja, den som väntar får se. är väldigt nyfiken iallafall. har kämpat som en gnu på sistone känns det som. jag mår skitbra verkligen! känns väldigt väldigt BRA alltihop. dock går jag i tankar ständigt om hur det kommer gå i jul. all julgodis.. å sånt gott? :/ jag vill ju ha. mamma säger  "man blir inte fet mellan jul & nyår. man blir fet mellan nyår & jul" .. haha. jaja, jag får prata med emma om det där. man vill ju njuta lite iallafall. jag som är så svag för lussebullar :| huu.

nu mina vänner ska jag lägga mig. jag svarar på alla era frågor i helgen när jag har lite med tid. så fråga gärna något om ni vill. godnattpuss.

Kommentarer
Postat av: Emma

Har ett BRA recept på Lussebullar...får det på tisdag gums. Bättre än vanliga! :)

Kan prata om jul o godsaker sen när det närmar sig. Din mamma har rätt! Det är ett bra citat det där!:)

Hörs sen idag! Blir gymmet tidigare, så e hemma halv 9 igen! Kramis

2010-11-26 @ 05:44:19
Postat av: angelica

Du behöver ju inte äta i mängder gumman. men lite måste man få unna sig oxå!

2010-11-26 @ 08:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0