skulle rest hemåt till mami & papi ikväll men fick sånt migränanfall innan, & kände inte för att sitta i en bil i 8 mil då. kan lika gärna åka imorgon. jobbade 7-14 idag. efter det så drog jag till vimmerby & mötte uppe tina. hittade alla försenade julklappar till mami & papi :) kollade på lite kläder jag tyckte var fina, men grejen är att jag sätter stopp för att köpa kläder nu. låter bli med det nu några månader. bara onödigt eftersom jag ska minska i vikt. bättre att spara pengarna.. köpte en trimmer så jag kan klippa lady :) skitbra. vart på jakt efter en ett tag nu.

sitter & petar på min nya mobil. var dags för en ny. förra har ju åkt i toastolen x antal ggr, och i målarburken nångång osv osv.. den var rätt misshandlad. senaste dagarna har mobilen dött många ggr under samtal. köpte nu när det var rea. sony ericsson xperia mini. är supernöjd redan! hoppas inte den också åker i toastolen... jag är ju så förbannat klantig.

imorgon ska man in en snabbis till eksjö. lämna en katt som sprungit runt hos en tant i skogen på jobbet. förmodligen en sommarkatt. vi har letat efter ägare men inte en jävel har letat efter kissen. han är asmysig men tanten har inte velat släppa in han hos henne. han har gått hungrig & fått va ute på nätterna i denna hemska kyla. så jag & en till tog tag i saken för det gjorde för ont i hjärtat att se stackarn varje gång vi kom & behöva putta bort han när vi ska in till tanten. C ringde till katthemmet i eksjö & dom fick en plats ledig nu i mellandagarna så imorgon ska jag hämta katten hos tanten & köra han till katthemmet.. så han får komma till ett varmt & tryggt hem. alla djur förtjänar det!! om jag kunde rädda alla hemlösa djur hade jag gjort det. alla hade fan fått bo hos mig. om det nu var möjligt :(

efter jag vart i eksjö tar jag med lite packning & hundarna & lämnar lyan för en natt eller två. komma hem till lilla finsjö & fira lite försenad jul. mysigt! längtar hem till min kära mamma speciellt. min bästa vän! på fredag är det jobb åter igen, och nej, jag ser inte fram emot det .. men jobbet är mitt andra hem. är sällan jag INTE är där. på gott & ont . . .  nä, nu ska jag & bebisarna krypa ner. upp tidigt imorgon bitti. godnatt med er, kära vänner.


Kommentarer
Postat av: Sara

Nej det var inte dig jag skrev om i bloggen gummsan.

Du! En såndär mobil har jag :D

Love ya <3

2010-12-29 @ 15:35:36
URL: http://divinyls.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0