skaffat mig ett par snygga träningshandskar idag när det var rea inför nya året då jag ska börja gymma ordentligt :) ska även skaffa mig ett par EASYTONE dojjor så småningom & även införskaffa mig ny överdel att träna i, när jag tappat lite mer i vikt. har redan träningsbyxor som jag köpte på en sportbutik i ullared. man vill ju självklart ha snygga kläder när man tränar, men när man är stor som ett hus är det inte så skoj att införskaffa sig något dyrt heller. nu går man mot ljusare tider såklart och jag ska bli fett snygg på gymet :)

köpte mig en ipod för några månader sen också. ipod shuffle. perfekt när man ska träna. MÅSTE ha musik när jag tränar. går fan inte annars! vill skaffa mig ett par boxingshandskar sen också. är så äckligt att ha på sig handskar som massa andra svettats i! huuu.. men dom jag spanat in ligger på över en tusenlapp. hm.. sånt har man inte råd med. men ja, allt har sin tid. kanske hittar ett par billiga och snygga också. de vet man ju aldrig :)

här är mina fina handskar :) lånad bild dock.


Kommentarer
Postat av: Ems

Budo & Fitness rear ut boxhandskar nu. :) Tänkte oxå inskaffa mig ett par. Hittar inte mina gamla! :)

Tänkte på NÄR ska du till Eksjö imon? Kanske hinner ses en snabbis o gå igenom upplägget för kommande månader...? E hemma efter halv 10. Gymmar själv o sen ska jag hjälpa en kille med träning 1 tim bara. Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0