har haft en jättemysig kväll med susan. vi såg "the last song" bland annat. fan va vi lipa. du finns i mina tankar, malin ♥ om det är någon film som gör mig påmind om dig, så är det "the last song".
har även pratat lite skit, och bara tagit det lugnt. innan hon kom så städade jag hela lägenheten, diskade och torkade golvet. har väldigt stökigt i sovrummet fortfarande, men det är för jag inte är klar med inredningen där än. ska hämta en spegel hos frugan nästa vecka... sen funderar jag på att sätta in en garderob där inne. fan, jag har så mycket kläder & så lite plats. fuck, jag har ändå rensat ut hur mycke som helst. det lär dock bli mer desto mer vikt jag tappar. men jag älskar ju oversize iof.
och innan susan kom hann jag även med att träna styrka + gå 20 minuter och in i duschen. gööött!

nu är det läggdags. jobb 7-16 imorgon & sen till hultsfred för att hjälpa nina storhandla. sen slänga mig i soffan & bara slöaaaaa. härlig fredag. jobbar 20 timmar lördag & söndag så det är bara att ladda batterierna inför de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0