fy. när jag hämtade josse innan så hamna jag i diket istället. så jävla otäckt att ha noll kontroll över vart bilen tar vägen. det var en brant backe & jag körde ändå med 3ans växel. fick sladd & den gled ner i diket. 2-3 meter längre fram, och jag hade åkt ner för ett stup. någon meter till & ett träd hade kapat min bil! det mesta av framhuven på bilen var ju begravd med snö. det enda jag tänkte på var mina bebisar som satt i sina burar i baksätet. men de va ingen fara me dom. dom bara kollade på mig typ som: "vafan gör du, mamma? klantarsle".

hela bilen låg på snedden typ. jag fick sätta på blinkers, ringa paniksamtal till josse och hoppas på att NÅGON skulle köra förbi. en gubbe kom & stannade & fråga hur det var med mig. han sa att han kände en kille på en gård inte alltför långt bort som kunde komma med traktorn & dra upp bilen. han ringde ett samtal & sen åkte han, för han hade en tid att passa. 2 minuter senare kom en kille. snygg som attans var han. skrattade mest & sa att han jobbade på gården som jag nämnde. lite senare kom han tillbaka med traktorn. kopplade skiten på min bil & drog upp mig...

är helt jävla skakis. chockad är jag. jag tänker på "tänk om.." .. tänk om jag åkt ner för de där stupet. eller kört in i trädet. vågar fan inte ens tänka tanken.. :(
har tränat innebandy och gympa ikväll med josse. så jävla kul. imorgon kommer jag inte kunna röra mig för 5 öre. jobba 7-16. nej, jag har inte lust...

ska lägga mig nu. behövs, efter dagens bravader..

Kommentarer
Postat av: Emma

Fi fan snäckan! INge kul med farliga vägar nu på vintern. Skönt att det inte blev allvarligare! Kramis

2010-12-03 @ 07:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0