känt som jag sovit i 100 år .. det blev rätt sent inatt. kom i säng runt 3tiden. satt uppe & knåpade med josses & tinas julklapp. hade dock skitkul under tiden jag gjorde dom, men fan va tiden sprang iväg. blev dock fel efter beställningen gjorts, och man kan inte ändra sig, så är inte nöjd till 100 % med julklapparna. jag tror dock dom 2 blir superglada! jag hoppas det iallafall.

äntligen är jobbhelgen över. gick runt där på jobbet & räknade minuterna. kändes som söndagen aldrig skulle ta slut. har fått något konstigt tryck i högra bröstet också. känt om jag skulle hitta någon knöl men nej. ingenting. det bara typ .. spänner. kan bero på att jag snart ska få mens osv, men jag vet inte. avvaktar några dagar. annars får jag kolla upp det.

idag ska jag träffa min kära elina. äntligen är hon hemma från jönköping över julen. ska dit & kramas med henne. sen ska jag & tina återuppleva minnen från förra året . . . årets julbak. förra året var ett jävla pain in the ass. vi bakade typ 7-8 sorter. vi var SÅ DÖDA när vi väl var klara. blev alldeles för mycket för oss. tina skulle julbaka från första början idag. jag tänkte dra mig ur detta året med tanke på att jag vill gå ner. samtidit är det bara jul en gång om året & jag ska inte provsmaka. det får tina göra. jag väntar till julafton. jag kommer lite senare till henne bara. jag vill bara göra knäck, rocky road & snöbollar. sen är jag nöjd.

så nu ska jag pälsa på mig & ut & skotta biljäveln!

julbak 2009.




Kommentarer
Postat av: josse

GE HIT KNÄCKEN FÖR HELVETE :P

GOTTTT juh :(

2010-12-20 @ 12:40:18
URL: http://metrobloggen.se/josephineriksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0