på en månad har jag lyckats gå ner 6,1 kg.
tappat 34 (!!!!!!!) cm på kroppen.

jag har...

... blivit morgonpiggare.
... blivit kvällstrött.
... blivit av med mitt jävla sötsug.
... slutat vara coca cola narkoman.
... fått in som rutin att röra mig dagligen. utan det så kryper det i kroppen.
... fått lite muskler som jag själv sitter & klämmer på.
... fått en mer "stabil" mage. den var kaos innan :(
... slutat "småäta".
... blivit en lyckligare tjej.


sitter & småler för mig själv. jag är SÅ JÄVLA GLAD. känner mig så grymt duktig. när jag vägde mig runt midjan & såg vart jag stod på mättbandet så har jag kommit under en stor gräns. jag har försökt komma under den LÄNGE. & jag tycker att 6 kg på en månad är jätteduktigt för att vara JAG. ooh, ska skutta runt hela dagen nu & bara le mot alla jag går förbi!!!!!!!!!

ska äta frukost nu & sen dra iväg mot vimmerby. tina hänger på & hon ska hämta någon kamera. jag ska upp till josse i storebro & hämta en säng-gavel :) snart är mitt sovrum komplett. lovely! sen hem & sätta ihop den jäveln, dammsuga, tvätta & greja. vid 17 ska vi mötas utanför jobbet & sen åker vi mot eksjö. julbord ikväll :)

ni som träffar mig idag kommer tro att jag sovit med en galge i käften! JIPPIEE!

Kommentarer
Postat av: Maria

Fan va grym du är gumman! Visst blir man motiverad som fan när det går åt rätt håll!? :)

2010-12-07 @ 11:38:41
Postat av: Emma

YEY EMS!!! Du ser, ge det tid!!! Fan va bra du e!!!! Ses vi imon!!!! :) Bamsekramar

2010-12-07 @ 14:02:16
Postat av: Emma

Å du....var RIKTIG JÄVLA NÖJD över resultat på 1 månad. Ditt upplägg är uträknat efter att tappa 0,5-1 kg/veckan! SÅ LEEEEEEEEEEEEE o va glad, för det har du all anledning att göra!!!!! Kram

2010-12-07 @ 14:36:40
Postat av: Sara

HEJA HEJA! Du är grym gumman! SÅ jäkla duktig! Puss <3

2010-12-07 @ 15:22:32
URL: http://divinyls.devote.se
Postat av: Elina

Åh, vad kul att höra, Emma! (: Det går åt rätt håll. Vad skönt att du mår bättre o är lyckligare. Livet blir så mkt enklare om man mår bra/bättre/bäst. (: (; Det känner jag sj. Jag tror man kan bli mer morgonpigg om man bara är lite gladare i sig - det långsiktiga humöret påverkar det kortsiktiga! (; Hihi. ^^ Puss på dig!

2010-12-08 @ 11:32:50
URL: http://elinaelinaelina.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fan vad grymt!!! Detta kommer du fixa lätt! =)

2010-12-16 @ 13:12:42
URL: http://sandralander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0