fick migrän igår kväll på jobbet. trodde det skulle gå över, men den var kvar imorse när jag vaknade ... & 100 ggr värre dessutom. vafan! så jag sjukanmälde mig, drack 5-6 glas vatten & tog 2 ipren, la mig i sängen igen och har legat där i stort sett hela dan i hopp om att skiten skulle försvinna.
migränen är lite lindrigare nu. fick åka iväg till ica för att köpa lite fil. måste få i mig NÅGOT. har inte fått i mig mer än en fullkornssmörgås idag :( mått illa så fort jag gått in i köket.  jag tror jag ska försöka lägga mig snart igen. vill verkligen jobba imorgon. har 4 dagars jobb framför mig nu. sen ledig måndag & tisdag. sen drar julschemat igång för mig & man ska i stort sett bo på jobbet i jul.

nu åter tillbaka till sängen.. buhu :( ska dock försöka se någon film så man inte bara ligger där & glor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0