.. eller va är det dom säger i biggest loser?
anyway. tänkte ta en riktigt lång powerwalk ikväll. vägning imorgon ju. men icke. har mått som en påse skit hela dagen & blir andfådd för minsta lilla. jävla förkylning!! jaja. jag vågar inte hoppas på några speciella siffror på vågen imorgon. jag är nöjd om jag gått ner nått gram öht. kör lugnt fram till nyår. sen blir det andra bullar minsann. eller ja, inga bullar alls ;)
halv ätardag imorgon (därav vägning imorgon bitti). kör på fram till lunch nångång. på kvällen ska jag på julbord med jobbet. längtar! tina ska sova över här efteråt, eftersom vi åker tidit mot falkenberg på onsdag, efter att jag fått träffa min emma :)

jag ska försöka städa av lite här & sen slänga mig i soffan & se på "alla vi barn i bullerbyn" .. astrid lindgren-favoriten! nostalgi fo sho'.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0