dagen har gått i dumhetens tecken. vaknade upp med världens mest onda hals. går ändå till jobbet. framåt fikat så känner jag mig febrig och jävlig. tempen går upp & ner på mig. svettas som en gris ena sekunden, andra sekunden frös jag så jag skulle kunna skära glas med mina bröstvårtor! jag min dumma idiot stannar kvar ändå, hela dagen fram till 15.30 då jag slutar. varför? för jag är en envis jävel! precis när jag skulle ta mig hem så får vi ett larm så jag & kerstin fick sticka ut. övertid på de, ja.

det har regnat idag .. häärligt när det är minusgrader - VERKLIGEN. det blir ju inte alls halt då. nejnej.. ÖÖÖÖÖÖH. ska gå ur bilen - halkar på något konstigt sätt och hamnar med benen under bilen (?) ja. precis. när jag väl kommer hem känner jag mig lite piggare. tänker att jag ska vila 10 minuter (JA TJENA) och sen sätta igång med allt som ska göras så jag kan slappna av resten av kvällen. TOTALDÄCKAR och vaknar runt 19 .. död. FIIIFAN. med tanke på hur jag mår just nu så skippar jag min powerwalk idag. gjort lite övningar inomhus istället.

så först NU är jag igång med det som ska göras. ska lägga i färg i huet nu & sen käka lite. ringde till jobb & sa att det är inte lönt att ringa in mig imorgon & på tisdag. har jobbat 6 dagar i streck nu & nu jävlar vill jag va lite ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0