hemma från tomtenatta. fanns ju inget å ha! jag & tina var inne på några loppis & i en antik affär. hittade ett skrivbord jag vill ha . . . för 19 000!!!!!!!! jaja, den dagen, den glädjen  . . . ha. drömma går ju. hittade 2 ljus-stakar & en såndär pinne man har hushållspapper på för 40 :- på loppis . . taget! känner sig inte så superrik just nu tyvärr.
kände mig så jobbig. överallt bjöd dom på pepparkakor, julgodis osv osv.. & min standardreplik ikväll var "ÄR DET SOCKER I DETTA?!" .. jag äter inget med socker i. punkt slut. är väldigt noggrann med det, för jag vet hur sockerberoende jag vart. vill INTE tillbaka dit. mådde inte alls bra av jävla skitsockret & tänker INTE hamna där igen! dom bara kolla konstigt på mig. visst, en gång ibland, 3-4 ggr i månaden, men inte mer. istället gick jag in på ICA, köpte mig en cola zero & flörtade med sötnosen som vanligt i kassan. GRAAAOW. han är SÅÅÅ söt. vill bara HÅLLA OM HONOM. mums!

"GLADIATOR" på tv. otippat. nästan sugen på å se den ännu en gång, men ska snart krypa ner i sängen . . . så jag får ordentligt med sömn inatt. en vecka kvar till julafton idag. faaawk va tiden går FORT! goooodnatt baaabes.


PS. när jag ignorerar dig & kollar åt en annat håll när du går förbi så är det för att du ska FATTA att DU ÄR DUM I HELA FUCKING JÄVLA HUVUDET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0