vaknade med taggtråd i halsen imorse. mådde inte så bra igår .. hängig. la mig för att VILA runt 3tiden. vaknade runt 11 igår kväll :S & sen somnade jag om & vaknade 6 imorse. så fort jag ställde mig upp så blev jag kallsvettig & trodde jag skulle svimma :/ så fick ringa jobb & sjukanmäla mig. gick & la mig åter igen & vaknade halv ett. nu mår jag bra igen. bara halsont. har dock ingen matlust what so ever! :( kan ju knappt svälja. skit också. har sovit totalt runt 22 timmar. vafan..?

ikväll ska jag & tina till vimmerby. hon ska köpa de sista julklapparna. imorgon ska jag möta upp mina föräldrar i målilla. jag får hem mina älsklingar igen!!!! :D längtar. ska handla på vägen hem, men blir inte mycket mat med tanke på att jag ska börja med min diet efter nyår. imorgon kväll jobbar jag. uh ..

och hur är det med er då? tysta som möss är ni.

nu ska jag gå & ta lite varmt thé för min onda hals. huuu ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0